Легке повернення від Нової пошти

Повертай швидко з Новою поштою з безкоштовним сервісом  за 0 гривень.

«Легке повер​нення» – це швидкий та безкоштовний сервіс для повернення товару або частини товарів із замовлення назад продавцю після отримання посилки у Новій пошті. Він доступний тільки у мобільному додатку або онлайн-кабінеті Нової пошти.

Повернення безкоштовне у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті для повернення документів або посилки до 30 кг протягом 14 днів після отримання у Новій пошті. Якщо повернення на адресу, то буде нарахована доплата клієнту за адресне обслуговування – 35 грн, а сама доставка буде безкоштовною.

Як оформити безкоштовне повернення товару через послугу 

Спершу вам потрібно до​мовитись з продавцем про повернення товару.

Якщо він погодив повернення, то протягом 14 днів після отримання посилки ви можете безкоштовно повернути товар через послугу «Легке повернення» у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті Нової пошти.

Але перед поверненням перевірте товар. Він повинен мати товарний вигляд, запакований у фірмове пакування, є усі бірки, товарна накладна.

Щоб скористатися сервісом покупцю потрібно:

  1. увійти в мобільний додаток або бізнес-кабінет Нової пошти.
  2. відкрити «Мої відправлення» та вибрати серед отриманих посилку, яку покупець бажає повернути.
  3. у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення».
  4. зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку.
  5. автоматично створюється нова експрес-накладна. Потім протягом 12 годин потрібно відправити товар продавцю у поштомат, відділення або на адресу (туди, звідки клієнт отримав цю посилку).

 

В рамках сервісу «Легке повернення» покупець може повернути частину товарів зі всієї посилки. Та спочатку покупець повинен обов’язково зв'язатися з продавцем та погодити повернення товарів і коштів. Нова пошта у рамках сервісу здійснює тільки доставку товару. Усі фінансові питання вам потрібно обговорювати з продавцем особисто напряму: про те, коли та яким способом будуть повернуті кошти.

«Легке повернення» може бути недоступним покупцеві, якщо:

  • у накладній була активована переадресація або повернення
  • якщо отримувач власноруч розмістив цю посилку у «Архів»
  • пройшло більше 14 днів із моменту отримання посилки
  • товар не підлягає поверненню згідно із законодавством (ліки, білизна тощо)